reklama

Susedove hodinky

Včera ma sused dostal - kúpil si nové hodinky. Páradne s ciferníkom a kovovým remienkom. Takmer som odpadol. Povedal som mame, nech mi také kúpi, ale nekúpi mi ich. Vraj si ich musím zaslúžiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Ako to že sused ich môže mať aj ja nie? Tie hodinky sú krásne. V tme fosforeskujú a namiesto trojky je tam dátum. To sú pravé hodinky. Na spodnej časti je napísané "stainless steel" a "water resist 3 atm". Fantázia! Sused je frajer! S takými hodinkami by som sa oženil hneď. Musím si ich zaslúžiť, ale neviem ako. Budem pravidelne vynášať smetie spravím si poriadok na stole, možno to zaberie. Ak nie, fakt neviem, čo mám ešte urobiť.

 Doteraz som toho suseda ani nepoznal. Ale dnes viem, že je to môj vzor roka. Na tých hodinkách bol aj nápis "quartz". Jedinečný kúsok, ani v časopise som také nevidel. Skúsim ešte prehovoriť tatina. Škoda, že som už mal birmovku a že som zmaturoval. Teraz musím vynášať to smetie. Taký poriadok budem amť, že sa z toho nespamätám. Momentálne žijem pre tie hodinky. Keď ich budem mať. Budem asi opäť vynášať smetie a robiť poriadok. To bude musieť byť ale fakt niečo unikátne. Nový mobil by nebol zlý. 

Matej Nováček

Matej Nováček

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som opičák zo ZOO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu