reklama

Fúúúj! To je smrad!

Som nádherný, som úžasný, som statočný, som prefíkaný, som bystrý, som múdry, som silný, som očarujúci, som geniálny, som bezchybný, som obľúbený, som ideálny, som dobrosrdečný, som odvážny, som vzdelaný, som vtipný, som šľachetný, som štedrý, som mužný, som neuveriteľne cool, som milý, som fakt dobrý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

A vždy sa nájde niekto, komu pravda smrdí.

Matej Nováček

Matej Nováček

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som opičák zo ZOO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu