reklama

Ratio vs. Emotio

Ale bohužel svět, ve kterém žijeme, je už tak zfetovaný drogou zvanou ratio, že při doteku emotia dostává alergickou vyrážku.  (Max Kašparů)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

A preto nechcem Boha pochopiť rozumom, ale pocítiť ho v srdci; chcem utiecť ale nikomu nič nepovedať; chcem sa túlať len tak po svete; v noci vybehnúť na lúku a poriadne ziapať, nech sa to ozýva; behať do nemoty; robiť si srandu z druhých a hnevať sa na tých, čo si robia srandu zo mňa; skákať na lyžiach; lietať na rogale; neučiť sa, ale veľa vedieť; skočiť z mosta a nechať sa unášať prúdom; nahánať medveďov; spraviť si plť a vydať sa s ňou na more; s priateľmi sa biť až budeme celí modrí; z nepriateľmi tiež; stretnúť cudzieho a povedať mu:"Ty si superman a batman! Fakt si!"; hrať na klavíri bez hudobného sluchu; ísť na rande sám so sebou; mať niekoho tak rád, že by som sa zriekol tohto všetkého. Ja som ale hlúpy!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Súboj naďalej prebieha. Emotio neustále zvyšuje svoj náskok.

Matej Nováček

Matej Nováček

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som opičák zo ZOO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu