reklama

Studený koniec horúceho radiátora.

Zima sa skončila a s ňou aj teplé noci pri radiátore. Aká škoda! Jeden radiátor sa stal mojím dobrým priateľom, a nielen preto, že bol teplý. Mal aj peknú farbu a veľmi pekne sa na mňa usmieval. Mal schopnosť zahriať každého človeka i napriek tomu, že bývam na najvyššom poschodí, takže voda v ňom prúdiaca už bola značne vychladnutá. Mám pocit, že mnoho mojich hostí sa ku mne vracalo, len kvôli môjmu teplému priateľovi. Ja som bol len zámienka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Začal som žiarliť, najprv len tak nevinne, možno že skôr len tak pre zábavu. Jemne som sa mu snažil naznačiť, že nie som spokojný s jeho koketovaním, s úsmevom som mu dával jemné buchnáty, pred spaním som sa mu na chvíľku otočil chrbtom...

Hostia pribúdali a s nimi stúpala aj moja žiarlivosť. Úspech môjho priateľa sa stával mojim neúspechom. Bol som zhrozený, najmä však sám zo seba. Našiel som v sebe niečo, čo som pokladal za prejav slabochov a ľudí, ktorí neveria samým sebe. Tento nález mi nedával spávať, akosi mi začalo v noci vadiť to teplo z môjho radiátora. Potil som sa vo vlastných výčitkách. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po troch prebdených nociach som sa to rozhodol vyriešiť. Priateľovi som dával ľadové obklady, neustále som vetral, radiátor sa však vždy dal opäť dohromady. A každá prekážka ho iba posilnila, bol krajší a dokonca teplejší zo dňa na deň. A tak nečudo, že každým dňom pribúdalo aj návštev v mojom teplúčkom byte.

"Nie, tadiaľto cesta nepovediel!" - povedal som si a rozhodol som sa, že keď sa nedá schladiť radiátor schladím sa ja sám. Zakázal som postupne všetky návštevy, upriamil som sa len sám na seba. Nič a nikoho som si nevšímal. Konečne sa zo mňa stal chladný človek. 

Nastala chyba!!! Z priateľov sa stali nepriatelia! Ostal mi už len jediný priateľ, ktorý by ma dokázal znova rozohriať a ktorému som toľko ublížil. Som zbabelý, požiadam ho o pomoc. Hreje, ale ja to necítim, je mi stále chladno. "Hrej!!! Ty hlupák!" Teplomer v mojej izbe ukazuje 40 stupňov a mne je stále chladno. Neviem zniesť to, že som stratil priateľa. Dostávam záchvat a z celej sily tlčiem železnou tyčou po zdroje môjho tepla...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...z akejsi rúry v mojom byte vyteká vlažná voda priamo na koberec. 

Matej Nováček

Matej Nováček

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som opičák zo ZOO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu