reklama

Hot dog zo Safka

Caute. hot dogy sa minuli, postrielali vsetkych psov a nemame hodogy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

nemohol som si kupit hodog, som si kupil rajchmana. Ale najprv som cakal v celkom slusnej rade, no islo to rychlo. Su tam sikovni a kvalitni, len psov uz niet. To rusi! Bol som piaty v poradi, za minutu som bol na rade. Usla mi jedenastka. Nevadi, o dvanast minut ide dalsia jedenastka. Hot dog mi za to stoji. Vypytal som si. Poprosim jeden hot dog special s horcicou. Pockam minutu a mam ho. Nech sa paci! Dakujem! vsetko ide ako po masle.

Dojedol som medzi stankami a isla jedenastka a nastupil som. Smer Raca. Klub sektembrovych lyziarov sidli prave v Raci no ciastocne aj v Novom Meste, Krasnanoch no aj v tej Raci. Podnik Massive pri kruhovom objazde caka na nas, mi cakame na sneh a na lokse mascene z husacou pecenou. Juke box hra We are the champions. My sme tomu neverili, sme predsa sektembrovi. Jeden povedal Pinochet umrel. Druhy povedal zdochol. Zviera ci clovek? Ja neviem, mam hodog a som v klube cakujucich na sneh. Nabrusene hrany zatial rezu len slnecne luce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stuhleck, ci Velka Raca? Homer sa to davno pytal, len trosku inak a trosku inak sa volal. No pre nas to malo rovnaky vyznam, ako pre neho. Palice sa nemaju do coho zabodnut, nase radsej nechame na pokoji. Prilby zaprasene, okuliare nepouzivane. Skor ten Stuhleck, dame na dva razy. Prva varka: chlapci z Race a Krasnan, druha: Raca a Nove Mesto. Frimmel sa o nas dobre stara. Zvonica odbila dvanast hodin. Pat melonov sa stratilo. Pohodene do pola, nikto nechcel. Ze Tomas? Ja verim ze zvonar, nie je dobry, i ked quasimodo nebol zly, ale nemal take ambicie, bol rad, ze moze milovat. Ten sucasny chce byt milovany. Najbohatsi zvonar Race. Keby radsej nam, sektembrovym lyziarom vybavil sneh a spojazdnil vlek. Hovori sa, ze nezalezi na velkosti. Tak by ho mohli spojazdnit. Lebo ten beh cez Racianske vrsky je v lete...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Krasnany ziju Lavosom. Podarene. Kto nie je duty ako tago, ide tam. Par stolov a je tam fajn. Viete, ze FC Krasnany porazili FK Racu. Kovacik vysiel naprazdno. Kadnarova ulica sa vzmaha. Coraz viac mladych ludi. Skola Hubeneho ma po nevydarenej telocvicni vydarenu. Walter pohosti Fernetom za par drobynch kazdeho studenta. Velke prestavky praskaju vo svikoch.

Intelektuali sa stretavaju prave tam. My debili sa stretavame v Massive a cakame na sneh. S litrovou kofolou. Inak Raca a Krasnany - centrum slovenskej zakladnej a strednej vzdelanosti. Tbilisska, Hubeneho, Gsb, Plickova a blizke panty, ponukaju zaujimave ponuky pre vase deti. Gsb vyhrava...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nove Mesto? velke, Kramare okrem nemocnice nepoznam, ani poriadny podnik s kofolou medveda. Vsetko Topolcany, fujto. Nie Topolcany, ale ich kofa. Kuchajda je pekne osvetlena. Vdacime za to Eko podniku verejnoprospesnych prac. Cenim si ich energetika - charakter!!! Racko-Koliesko.

Nechapem, kto to napisal, ale vraj Nove Mesto je ako mesto Bohov. Videli ste to? Rio ci Bueno? prepacte zabudol som... Aspon mame male smetne kose, hrozilo, ze uz nebudu, vandali ich povracali a vyvracali. Bolo nakladne ich renovovat...

Sektemborvi chalani sa tesia na utorok resp. stredu. Stuhleck. Ich veci budu uspokojene. Prilba bez prachu, hrdza z hran zmyta, okuliare narazaju do vetra. Lyziarske nohavice don narazaju z oboch stran. Na bundu kvapka olej. Sektembristi si uziju i bez hotdogu i bet Kofoly. Staci malo ___ SNECH

Matej Nováček

Matej Nováček

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som opičák zo ZOO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu