reklama

Cyklista Jozef Fák

Dovolím si Vám predstaviť novú osobnosť Slovenska. Presne na takúto osobnosť náš štát čakal niekoľko rokov. Dámy a páni - Jozef Fák

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zdravím Vás všetkých! Moje meno je Jožo a veľmi rád bicyklujem. Milujem bicykel viac ako Vás. A to už sami uznáte, že to je sila. Tento rok som prvý krát nasadol na bicykel 1. 1. 2004. Bol to úžasný pocit, všetkých som predbehol aj samého seba. Predvčerom som sa išiel bicyklovať do lesa a na lúky. Hnal som si to asi tak 130 km/h a zrazu som zneistel, nevedel som, či mi fungujú brzdy. V stotridsiatke som to nemal chuť zisťovať, ale premohol som sa zastavil som bicykel a zistil som, že naozaj moje brzdy nebrzdia. Predbehol som svetlo a zrazu Niva oproti mne a za volantom sedí jeleň s puškou a v zelenom. Pozdravil som:"Čau jeleň" a on na to "eeeeeeeeeee" a šoféroval ďalej, a tak som šľapal so svetlom v chrbte ďalej, zpoza stromu vybehol holý horár, mal iba parohy. Poprosil ma, aby som dobehol jeleňa a nasadol na zadné koleso. Naháňačka sa začala, jeleňa som samozrejme dobehol. Niva sa brodila v potoku, okolo nej ryby, raky, župany a gumy. Všetko bolo ružové okrem Nivy, tá mala červenkastú farbu. V nej už nesedel jeleň, ale väzeň číslo 468787. Na streche sedeli deti v kožuchoch a triasli sa od zimy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj bicykel horel ale šľapal. Sľapalo to dobre. Zrazu sa objavil mrakodrap a v ňom prezident mrakodrapu. Hanbil sa, pretože práve mu druhý mrakodrap odpálili lietadlom. Bol to smutný pohľad. Ja Jozef Fák som sa však nevzdával, povzbudil som prezidenta, povedal mu, to bude dobré a smiali sme sa. Výbuch atómovej bomby sme naštastie nepočuli, boli sme vo vnútri. Stačili sme sa iba nadrogovať a zaľahli sme. Veď svietilo slnko a vonku bolo príjmne, kto sa bude trepať von. Chudák môj bicykel, ostal stáť vonku ako prst, ale tak mu treba, má sa postarať o seba sám, nemôžem ho živiť celý život. No nie? Včera som mu kúpil colu a hranolky. Dnes chcel hamburger, zajtra si zmyslí jogurt, ale ja obcas nekradnem, a potom nemám z čoho. To by mohol pochopiť. Uletel som z postele a snívalo sa mi o pašerákoch drog, zabíjaní, o nebesiach, o horálkach, o tankoch, bombách, ľuďoch a tak, samá nuda. Naštastie som sa zobudil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Niekto mi šlohol môj bicák. Mal som ho rád, ale život ide ďalej, kúpim nový a na starý zabudnem. Aj tak veľa žral. Mohol som ho mať rád ako som len chcel, ale žral naozaj veľa, tu sa láska končí a aj všetky iné srandy. Prezidenta v noci zabili, tak mu treba, nechcel platiť dlhy. Hlupák, načo si ich robil? Idem z lesa von je tam divoko. Jeleň už aj tak dávno zdrhol a horár sa musí o seba postarať sám, netrápi ma, on sa mnou tiež nezaoberá, chcel len môj bicykel. Väzeň nepozorovane zdúchol, zmenil totožnosť, išiel na plastiku a je z neho kráľ Sveta. Ľudia ho zbožňujú, dáva im párky zadarmo. A ja som si dal, ale kráľa neznášam. On mňa tiež, vie že by som ho mohol prezradiť, ale ja to neurobím. Pravda ma nenasýti, párky áno. A čo tie ryby? Tie jediné plávu ďalej, nezaujíma ich nič, čo sa deje okolo, otvárajú síce ústa, ale aj tak nič nepovedia. Načo? Vo vode im je dobre, či je teplá alebo studná, to je jedno, prispôsobia sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Idem jesť, kupovať bicykel. To som ja Jozef Fák! A majte sa dobre! 

Matej Nováček

Matej Nováček

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som opičák zo ZOO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu